55+

55+

Magamat ajánlom!

2024. augusztus 13. - Klara Csik

Terméket, szolgáltatást eladni, ajánlani , könnyebb , egyszerűbb , magunkat ,magamat ajánlani nehezebb némelykor kényelmetlen. Ez személyes történet  , az áru én vagyok. Mi kell hozzá - magabiztosság , hit önmagamban, reális  önkép- az erősségek , fejlesztendő területek ismerete , nincs pardon , a tükör nem tűri a hamisságot.

Hezitáltam , írjam - ne írjam , írom.

22 éve szervezem, működtetem cégemet , a Karrier és Stílus Tanácsadó Kft-t, mely hosszú évek során tanította, fejlesztette elsősorban őket, akik az értékesítés , trade marketing és a cégek bármilyen funkcionális területén vezetői munkakörben dolgoznak. Kitaláltam  és megvalósítottam  új dolgokat, projekteket. Kreativitásom , lendületem jelenleg is határtalan. Minden év tartogat új feladatokat , tennivalókat és persze új partnereket, megbízókat. Az iparágak köre is bővül ,mely számomra is tanulási lehetőség. A kapcsolati háló terjedelmes , állandóan bővül , tárháza végtelen. Az emberekkel való foglalkozás, karrierjük és személyes életük fejlődése örömmel tölt el ,látva a bejárt utat. Sokan keresnek  , tanácsért fordulnak hozzám, ami megtisztelő , bizalmuk alapján életük része lehetek. Megszokottá vált , hogy ,aki bajban van hív, de ettől még inkább felelősségteljes a  munkám , hiszen ,akkor van szükség tanácsra ,támogatásra ,amikor nem minden gömbölyű.  Ha jól mennek a dolgok, akkor hajlamosak vagyunk elfelejteni a nehezebb időket , pedig ezek megoldásától leszünk erősebbek. Az idő halad ,múlik , a módszerek változnak ,máshogyan keresnek szakembereket egy-egy pozícióra , az internet használata mindennapossá vált , a coaching divat lett , én is tanulom az idők szavát. Állandó megújulásra van szükség ,mindenkinek szinte mindenben, a régi klasszikus Corvin-os slogen ,ahol pályafutásomat kezdtem ma is aktuális - "minden szinten -szinte minden ". A tegnapi fókuszok átszerveződnek , a fontossági sorrend ,a feltételek módosulnak. Mi az ,ami marad ? A minőségi munka iránti igény, mely legyen bármilyen rendszer, korszak akkor is állandó - örök. A teljesítmény értéke egyre fontosabbá válik , hiszen a megmérettetés , az eredmény ennek függvénye. A kiváló munkaerő, vezető ,cég, nem gyakori , mondhatnám ritka , mint a fehér holló.  Tenni, dolgozni kell érte - hogy hatékonnyá ,sikeressé váljon az egyén , a munkavállaló saját maga és az általa képviselt cég számára. Ez ad nekem is új irányt ,mely alapján AJÁNLOM MAGAM. A márka létrejött , a márka ÉN vagyok. Nap mint nap dolgozom magamon. Mire van szükségem , több munkára. Miért is ? Felneveltük gyermekeinket  egészséges, sikeres, remélem boldog elégedett emberekké lettek és lesznek. Felnőttek az unokáink is , akik mostanában teszik első lépéseiket a  felnőtt világban, mely téren támogatjuk őket. 44 éve együtt élünk párommal, társammal, támaszommal jóban és rosszban. Szerencsére rosszra alig emlékszem. Mázlista vagyok, együtt teszünk érte , hogy jó életünk legyen - remélve ,hogy sokáig így marad. Mi kell még ? Egészség mondhatnám ,melyre figyelünk és az idősödés útvesztőiben próbálunk sikerrel eligazodni ,kezelni az éppen aktuális helyzetet.  No és persze pénz ,mert ennek megléte nélkül nem lehet például utazni ,amit nagyon szeretünk. Munkával keressük, mely sikerélményt ad mindkettőnknek  ,amihez önbizalom , magabiztosság ,hit abban ,amit csinálunk szükséges . Én az agyamat adom el ,mely frissen várja az új kihívásokat. A fiatal generációk élete nem könnyű. Sokan sodródnak az életben  és az eligazodás tartogat meglepetéseket ,akár karrierről vagy magánéletről van szó. Az utóbbi években kiemelten foglalkozom , a személyes fejlesztés - én üzleti  terápiának hívom - témakörével ,mivel minden üzleti probléma mögött emberi kétség áll. Cégek bíznak meg vezetőik egyéni vagy csoportos felhangolására ,akkor ,amikor megerősítésre, támogatásra van szükség.  Nemcsak a nemzetközi ,hanem a hazai helyzet is fokozódik , van mit tenni. Működik. A bennem levő energia, lendület , stílus ,pozitív látásmód és nem utolsósorban a meglevő, átélt vezetői tapasztalat hitelessé tesz , elhiszik, amit  mondok vagy javaslok. Ehhez keresek még több partnert ,céget , megbízót , vezetői csapatot , akik igénylik tevékenységemet ,hogy ezáltal még sikeresebb , eredményesebb lehessen munkájuk. 

Tehát, amiért írok - ajánlom  magamat mindazoknak , akiknek szükségük van és lehet rám.

Várom  a visszajelzést , hogy még jó pár évig dolgozhassak , a cégek, vezetők céljainak sikeres megvalósítása érdekében.

AJÁNLOM MAGAMAT !

A bejegyzés trackback címe:

https://55plusz.blog.hu/api/trackback/id/tr9618281565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása